1. „Ne vyriškų” paslaugų bumas vyrams
Šiandien brandūs suaugę dėdės užsiima tokiais dalykais, kurie prieš 15 metų būtų sukėlę vienareikšmišką savo bendraamžių komentarą: “Ką tu, ar tu gėjus?”
Male grooming – grožio procedūros šiuo metu sparčiai populiarėja tarp vyrų. Dažniausiai tai yra plaukų ir barzdos priežiūra (įskaitant madingas kirpyklas, aliejus ir kaukes), kuri, atrodo, nėra tokia radikali. Vyrų kosmetika aktyviai auga, pavyzdžiui, „Stryx” per COVID patyrė 70% klientų prieaugį. Male grooming aktyviai veikia „Korėjos banga” – Pietų Korėjos kultūros mada. Iš ten kartu su moterų kosmetika atsirado ir reikšmingas vyrų segmentas. Nuo 2015 iki 2019 metų Kinijoje vyriškos kosmetikos rinka padvigubėjo.
Prognozuojama, kad JAV grožio produktų vyrams rinka nuo dabartinių 66 milijardų išaugs iki 81,2 milijardų iki 2024 m. Populiarūs prekės ženklai, pavyzdžiui, „L’Oreal”, pristato vis naujus vyrams skirtus produktus.
Kita auganti vyrų paslaugų niša yra vyrų psichinė sveikata. Vyro kreipimasis į psichologą ar psichoterapeutą nebėra socialinis tabu. „R / MaleMentalHealth” Reddit bendruomenės prenumeratorių skaičius jau pasiekė 25 000 ir aktyviai auga.
Dar viena nauja ir įdomi vyrų laisvalaikio kryptis vadinama „Brotopian Getaways” – jų metu vyrai pasirenka ne eiti žvejoti, o išsinuomuoti viešbutį ir mėgautis vienas kito draugija be jokių užuominų.
Kaip tuo pasinaudoti?
Kurkite daugiau paslaugų ir prekių vyrams, semdamiesi įkvepimo iš moterų segmento: joga, įvyniojimas šokolade, manikiūras.
Arba – žaiskite su anti-trendinėmis paslaugomis ir siūlykite išskirtinai vyriškus “prakaituotus ir barzdotus” produktus.