Prenumeruokite kas savaitinę ataskaitą su 10 naujausių verslo tendencijų!​

Mes sekame naujausias verslo idėjas, modelius ir tendencijas iš viso pasaulio, siekdami papasakoti jums, koks verslas šiuo metu ant bangos ir kaip iš to užsidirbti!
Days
Hours
Minutes
Seconds
Akcija! -50% iki sausio 31 d.
Kas savaitę

10 naujų VERSLO tendencijų

Kas mėnesį

40 naujų VERSLO idėjų

Kas metus

500 naujų VERSLO galimybių

KĄ MES

Siūlome?

Aktualias verslo idėjas, tendencijas, naujienas apie startuolius, technologijas, produktus ir naujus verslo modelius.

 

Mūsų komanda, turinti 15 metų patirtį verslo projektuose, kiekvieną savaitę parenka 10 tendencijų, kurios įkvėps jus energija prieš naują iššūkių savaitę.

Kaip renkame informaciją?

Mes kasdien ieškome, skaitome ir analizuojame šimtus užsienio šaltinių:

  • Mokamas ataskaitas, naujienlaiškius.
  • Specializuotus tinklaraščius.
  • Investicinių fondų ir IT kompanijų reportus, tyrimus ir naujienas.
  • Bei informaciją tiesiogiai iš įmonių vadovų pranešimų.
KAIP

Tai vyksta?

Prenumeruokite naujienlaiškį.
Kiekvieną penktadienį gaukite 10 idėjų karjeros ir verslo plėtrai.

Atraskite naujas verslo galimybes jau šiandien!

Prenumeruokite kassavaitinę ataskaitą su 10 naujausių verslo tendencijų!

Kas laukia prenumeratorių?

Tendencijų pavyzdžiai.
1. „Ne vyriškų” paslaugų bumas vyrams

Šiandien brandūs suaugę dėdės užsiima tokiais dalykais, kurie prieš 15 metų būtų sukėlę vienareikšmišką savo bendraamžių komentarą: “Ką tu, ar tu gėjus?”

Male grooming – grožio procedūros šiuo metu sparčiai populiarėja tarp vyrų. Dažniausiai tai yra plaukų ir barzdos priežiūra (įskaitant madingas kirpyklas, aliejus ir kaukes), kuri, atrodo, nėra tokia radikali. Vyrų kosmetika aktyviai auga, pavyzdžiui, „Stryx” per COVID patyrė 70% klientų prieaugį. Male grooming aktyviai veikia „Korėjos banga” – Pietų Korėjos kultūros mada. Iš ten kartu su moterų kosmetika atsirado ir reikšmingas vyrų segmentas. Nuo 2015 iki 2019 metų Kinijoje vyriškos kosmetikos rinka padvigubėjo.

Prognozuojama, kad JAV grožio produktų vyrams rinka nuo dabartinių 66 milijardų išaugs iki 81,2 milijardų iki 2024 m. Populiarūs prekės ženklai, pavyzdžiui, „L’Oreal”, pristato vis naujus vyrams skirtus produktus.

Kita auganti vyrų paslaugų niša yra vyrų psichinė sveikata. Vyro kreipimasis į psichologą ar psichoterapeutą nebėra socialinis tabu. „R / MaleMentalHealth” Reddit bendruomenės prenumeratorių skaičius jau pasiekė 25 000 ir aktyviai auga.
Dar viena nauja ir įdomi vyrų laisvalaikio kryptis vadinama „Brotopian Getaways” – jų metu vyrai pasirenka ne eiti žvejoti, o išsinuomuoti viešbutį ir mėgautis vienas kito draugija be jokių užuominų.

Kaip tuo pasinaudoti?
Kurkite daugiau paslaugų ir prekių vyrams, semdamiesi įkvepimo iš moterų segmento: joga, įvyniojimas šokolade, manikiūras.
Arba – žaiskite su anti-trendinėmis paslaugomis ir siūlykite išskirtinai vyriškus “prakaituotus ir barzdotus” produktus.

2. Oro linijos, kurioms pandemija padėjo
Nebūtina išaiškinti, kaip smarkiai pandemija paveikė komercines oro linijas. Įpusėjus pandemijai didžiausių žaidėjų („United”, „Delta”, „JetBlue”, „Lufthansa”, „Emirates”) kapitalizacijos kritimas pasiekė 60%, o „Zoom” įmonės rinkos vertinimas viršijo bendrą septynių (!) didžiausių aviakompanijų vertę.

Tačiau vienam kelionių lėktuvu segmentas pandemija buvo labai naudinga. Gegužę „Swiss LunaJets” operacijos patrigubėjo (daugiausia dėl repatrijavimo skrydžių). Šią vasarą Heathrow oro uoste keleivių srautas sumažėjo 84 proc., o privačių reaktyvinių lėktuvų srautas sumažėjo tik 8 proc. Artėjant kalėdiniam sezonui, daugelis oro linijų dirba ribotu grafiku (pavyzdžiui, „EasyJet” aptarnauja tik 25% savo krypčių), o privatūs vežėjai ruošiasi patenkinti visą paklausą.

Kita reikšminga privataus transporto pasirinkimo priežastis yra sveikata. Nepaisant visų atsargumo priemonių, kelių valandų praleidimas uždaroje erdvėje toli gražu nelygus jokio pavojaus nebuvimui. Pavyzdžiui, šią savaitę iš 429 skrydžio į Kubą keleivių 11 buvo nustatyta COVID, nežinoma, kiek teigiamų testų bus patvirtinta grįžtant.

Privatūs skrydžiai akivaizdžiai išsprendžia šią problemą, tikimybė užsikrėsti iš šeimos ir artimųjų yra daug mažesnė.
Pagrindinė kliūtis vartotojui, žinoma, yra skrydžio kaina. Europoje valandos skrydžio kainos prasideda nuo 4000-5000 eurų. Tačiau, pavyzdžiui, amerikiečių „JSX” iš nedidelių oro uostų paleidžia mažus lėktuvus (iki 30 vietų) – skrydžio kaina prasideda nuo 89 USD, o komfortas ir terminalai yra tokie patys kaip privačių linijų.

Kaip tuo pasinaudoti?
Atverkite privačią skrydžių rinką vartotojams, siūlydami užsakomuosius skrydžius už prieinamą kainą – semkitės įkvėpimo iš JSX modelio.
3. Togetherall – kolektyvinis psichoterapeutas
Paslaugos psichinei sveikatai yra didelė auganti niša. Jungtinėje Karalystėje į oficialiai rekomenduojamų medicinos praktikų sąrašą buvo įtraukta 600 paslaugų, per pastaruosius šešis mėnesius tokių „technologinių terapijų” receptų skaičius išaugo 6500%.

„Togetherall” siūlo labai neįprastą sprendimą – kuriama bendruomenė žmonėms, kenčiantiems nuo psichologinių problemų. Užsiprenumeravę paslaugą, galite kreiptis į tarnybą ir išsikalbėti, moderuojami profesionalaus psichologo. Tačiau pagrindinę pagalbą teikia P2P. Kiekvienas dalyvis turi individualų planą, tikslus, informacijos suvestines.

Šią savaitę paslauga pritraukė 10 milijonų investicijų: tema yra perspektyvi ir tik augs.

Kaip tuo pasinaudoti?
Kurti psichologines savitarpio pagalbos bendruomenes mūsų šalyje. Visi jie turi panašią mechaniką – kažkokiu būdu kopijuoja „anoniminių alkoholikų klubo” principą.
MŪSŲ

Prenumeratos pasiūlymas

Nemokamai

0
  • 3 naujos tendencijos per savaitę (Daugiau nei 12 naujų tendencijų per mėnesį)
  • Jusu El. pašte kiekviena penktadieni.

Menesiui

Akcija! -50%
€10
5
  • 10 naujų tendencijų per savaitę (40 per mėnesį)
  • Jusu El. pašte kiekviena penktadieni

Metams

Akcija! -50%
€90
45
  • 10 naujų tendencijų per savaitę (40 per mėnesį, 500+ per mėtus)
  • Jusu El. pašte kiekviena penktadieni
Atsiliepimai

Apie mus

Garantijos

Pinigu grąžinimas

Esame pasirengę grąžinti jums visą abonemento kainą (100% be klausimų) per pirmąsias 2 savaites, jei pastebėsite, kad naujienlaiškis jums netinka.

Atšaukimas bet kuriuo metu

Galite bet kada atšaukti prenumeratą

Compare listings

Compare