fbpx
Užduoti klausimą: info@vefi.lt

TOP10 savaitės verslo tendencijų Nr. 1

  • pagal Verslo Brokeris
  • 2 metai prieš
  • 1

Šiame numeryje:

1. Korporacijos pradeda domėtis bitcoinu

2. TikTok + Shopify – socialinė komercija įgauna naują pagreitį

3. Personalizacija D2C projektuose

4. Sportbačių manija

 

5. Facebook dating: pažintys persikelia į soc.tinklus

 

6. UX writing – dizaineriai copywriter’iai

 

7. Taobao Livestream – gyvos transliacijos iš internetinių parduotuvių

 

8. Drop Servicing – paslaugų dropshippingas. Užsakymų perdavimas vykdytojams

 

9. AutoZona – auganti autoremonto ir kitų remontų rinka krentančios pagrindinės rinkos fone

 

10. Divvy homes – namo įsigijimas vos už 2% pradinės kainos

 
__________
 

Viešai prieinamos tik 2 iš 10 tendencijų.

Norėdami perskaityti likusius aprašymus iš 10 savaitės verslo tendencijų, prenumeruokite kas savaitinę ataskaitą ir gaukite naujas verslo idėjas kiekvieną penktadienį: https://verslobrokeris.lt/verslo-tendencijos/

 

1. Korporacijos pradeda domėtis bitcoinu

 

Kriptovaliutos vėl brangsta: nuo metų pradžios bitkoino kaina išaugo 90%, dabar jis kainuoja virs 14 000 EUR, o tai yra maksimali kaina nuo 2018 metų sausio.

Šis augimas siejamas su Decentralized Finance (DeFi) sektoriaus plėtra ir stambių kompanijų investicijomis į kriptovaliutas.

„Twitter“ ir „Square“ įkūrėjas Jackas Dorsey paskelbė, kad „Square“ nusipirko 50 mln. USD vertės bitkoinų. Rugsėjį „MicroStrategy“ nusipirko 425 mln. USD vertės bitkoinų.

Daug stambių įmonių kuriasi sau finansinę pagalvę kriptovaliutomis. Fondai pradeda investuoti į kripto portfelius. 

„PayPal“ paskelbė, kad vartotojai galės prekiauti kriptovaliuta ir naudoti bitkoinus apsipirkimams.

 „Coinbase“ kartu su „Visa“ išleidžia savo kriptovaliutinę debeto kortelę atsiskaitymams JAV teritorijoje.

„JP Morgan“ analitikai teigia, kad dėka jaunimo, kuris neturi konservatyvių nuostatų, kripto portfelių pelningumas gali aplenkti santaupas aukse. 

„Blockchain“ ir kriptovaliutos sėkmingai išgyveno kritimą po ažiotažo ir pamažu pradeda nešti realią naudą. Akivaizdu, kad artimiausiu metu kriptovaliutos nepakeis realių pinigų, tačiau jos bus itin naudingos techninių užduočių sprendimui. 

 

Kaip tuo pasinaudoti?

  • Vėl atkreipkite dėmesį į kriptovaliutas kaip į investicinę prekę. 
  • Ieškokite partnerių šioje srityje. 
  • Kurkite įvairius Decentralized Finance (DeFi) servisus, skirtus korporacijoms ir didelėms įmonėms

 

 

2. TikTok + Shopify – socialinė komercija įgauna naują pagreitį

 

 

Viena garsesnių pastarojo meto partnerysčių, „TikTok“ ir „Shopify“, patvirtina socialinės komercijos tendencijas. Tokie socialinių tinklų ir elektroninės prekybos bendradarbiavimai beveik visada yra naudingi: „TikTok“ gaus naują reklamos srautą, o „Shopify“ gaus prieigą prie didžiulės jaunimo auditorijos ir įgels „Amazon“.

Šiuo metu mes dažnai pastebime, kaip apsipirkimai pavirsta „pramogine komercija“  – apsipirkimas tampa tikra pramoga ir net realybės šou. Kinijoje sėkmės sulaukė pardavimai per gyvas transliacijas („Taobao Live“), Amerikoje internetinių pardavimų lyderiu siekia tapti Facebook (Instagram shopping). 

Kaip ir paskutinės istorijos apie tai, kaip niekam nežinomi DTC prekės ženklai išleido virusinius (trend’u tapusius) Tiktok’us ir pasiekė savo pardavimo rekordus. „Nerdy Nuts“ (šeimos verslas, žemės riešutų sviestas, kurio pajamos išaugo iki 500 tūkst. USD per mėnesį), „Ocean Spray“ (spanguolių sultys, dingusios iš lentynų vos jas paragavo riedlentininkas „Doggface“).

 

Kaip tuo pasinaudoti?

  • Kurkite agentūras, kurios reklamuos prekės ženklus „TikTok” platformoje.

  • Savo internetinėms parduotuvėms kurkite „TikTok“ paskyras su linksmu ir įtraukiančiu video turiniu.

 

….

 

Viešai prieinamos tik 2 iš 10 tendencijų.

Norėdami perskaityti likusius aprašymus iš 10 savaitės verslo tendencijų, prenumeruokite kassavaitinę ataskaitą ir gaukite naujas verslo idėjas kiekvieną penktadienį: https://verslobrokeris.lt/verslo-tendencijos/

Prisijunkite prie diskusijos

Compare listings

Compare